Bezorgen en retourneren

Bezorg- en levertijd

Bestelling worden binnen 1-3 werkdagen thuisbezorgd na bestellen, tenzij anders aangegeven. De verzending wordt verzorgd door MyParcel, zij zijn een officiële partner van PostNL.

Verzendkosten

Bestellingen boven de € 75 verzenden we gratis. Voor bestelling tot € 75 rekenen we € 5,75 indien het pakketpost is, voor een brievenbuspakketje rekenen we € 3,45. In je winkelmandje zie je de verzendkosten die wij in rekening brengen.

Bezorgadres

Nanii bezorgt in heel Nederland waar PostNL het toelaat. Indien er niet geleverd kan worden op een bepaald adres, zal PostNL het afleveren bij het dichtstbijzijnde pakketpunt.

Bezorgen

PostNL biedt je pakket twee keer aan op het bezorgadres. Als je niet thuis bent, wordt je pakket bij de buren afgegeven. Als je niet wilt dat je pakket bij de buren wordt afgegeven, kan je ons dit – direct na het plaatsen van je bestelling – per e-mail laten weten, dan vermelden wij dit op je pakket. Als het Post NL na twee pogingen niet lukt om je pakket te bezorgen, sturen zij het door naar een postkantoor bij jou in de buurt.

Terugsturen

Je kan ervoor kiezen om je pakket retour te sturen. Stuur daarvoor eerst een mail naar info@nanii.nl met daarin de reden en wat je terug wilt sturen. We verschaffen je per mail een retourneernummer met het adres waar het pakket naartoe gestuurd mag worden. Retourneren is op eigen kosten en risico.

Ruilen

Artikelen mogen geruild worden mits daar een gegronde reden voor wordt opgegeven en het artikel nog in dezelfde staat is en de verpakking niet beschadigd is. Stuur daarvoor een mail naar info@nanii.nl met daarin de reden en een foto van de staat van het artikel en de verpakking. We verschaffen je per mail de procedure voor het ruilen.

Is het artikel bij ontvangst beschadigd of heb je een klacht?

Wij doen uiteraard altijd ons uiterste best om je bestelling goed naar je op te sturen. Mocht het toch voorkomen dat je bestelling niet compleet of beschadigd is, neem dan contact met ons op via info@nanii.nl. Wij helpen je graag verder!

Hoe ontvangt je geld terug na een retourzending?

Je retourzending wordt bij ontvangst door ons gecontroleerd. Het totaalbedrag van de creditfactuur wordt teruggestort op de bankrekening waarmee je betaling heeft plaatsvonden. Houd hierbij rekening met een verwerkingstijd van drie weken.

De klantenservice van Nanii is bereikbaar op info@nanii.nl en reageert doorgaans binnen 48 uur.